Tiden arbetar för mig....?!

En devis som jag fått från en kollega. För det mesta stämmer det nog.
Obehagliga saker vill jag helst ha avklarade så snabbt som möjligt "och rätt som det är är det förbi".
Hösten är här, men det betyder å andra sidan att Advent snart är här...
Snö gör att det känns ljusare och gör möjligheten till skidåkning till en bonus.

Om solen tittar fram har ju hösten sin charm.
Helgens hårda IB-schema gav blandat resultat. Två segrar och två förluster. Men en lotterivinst, som vi hann nalla ur innan jag tog bilden!


Finslipar enkäten nu, ska trycka en del pappers material att ha med till Finland också. Torsdag bär det av, hoppas bara att datorn har repat sig (finns ett visst hopp i nuläget).

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kul vinna, såg ju smaskigt och nyttigt ut. Snart kan man börja öva adventssånger!

2009-10-26 @ 13:41:00
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0