Strålande morgon ånyo

Tyvärr glömde jag mobilen idag, så jag kunde inte ta någon trevlig höstbild att bifoga :-(

Alltid är det något.
Idag var det en dotter som skulle vara hos tandl. 8.30. ÅÅÅÅhhhhhhh, hur bökigt är inte det. Samtidigt ska ju en annan dotter vara på plats i skolan 8.15, vilken ligger inne i stan och inte alls passar ihop transportmässigt. Men, den äldsta hade sovmorgon och kan ta med sin lillasyster på väg till universitetet.
Lekte lite med funktionerna i Preview och fick fram tre rosa gubbar! Think Pink!

Diskmaskinen skall inköpas i eftermiddag!!
(om jag får bra betalt kan jag tala om var vi handlar - ingen gratisreklam här inte!)





Kommentarer
Postat av: Kristina

elgiganten har asko likaså matsåke på teg o de borta på ersboda, för trött för komma ihåg namnet men jag är gratis i mina tips

2009-10-08 @ 10:06:55
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0