Mörkt

Både ute och inne.

Detta är i sanning en rätt jobbig period...

Försöker få någon rättsida på  "%€/&%\¶‰¶¢¥¢”‰\€/%€%€%/%"-LaTeX! Det som blir rätt i ena stunden är helt plötsligt fullständigt skrunchat??! Ska det behöva vara så svårt att göra ett verktyg som faktiskt hjälper till? I går satt jag i flera timmar utan att hitta vad som kunde vara felet. Vet inte om jag ska lägga mer tid på detta just nu. Jag blir så otroligt irriterad och arg!

 

 

 

Bara Badness överallt...

 

 

 

Min bästa gissning just nu är att det en "måsvinge" ({}) som är fel någonstans men jag kan verkligen inte hitta var.

 

 

 

 

 

Nåja, på familjesidan är det som vanligt hektiskt på helgerna (kanske börjar bli i mesta laget även för de ambitiösa?). 4 IB-matcher, handbolls-söndag & länslagsuttagning...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag blir riktigt orolig för er .När får ni vila?

Ni måste vara rädda om er vilotid oxå

2009-11-20 @ 16:02:15
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0