Dag 20 - är hoppet ute?

Mitt odlande slår nästan rekord i år.
Jag kommer inte att få så jobbigt när resultatet ska flyttas ut i lådor och krukor.
Jobbet kommer att bestå i att åka till Byvikens handelsträdgård och  handla.

Jag skrev i inlägget Dag 15, att 1 av 24 fjärilskrasse-frön kommit upp, men det var fel!
Det ska vara 1 av 48, eftersom jag satte två frön i varje kruka.

Hur söta som helst i stor mängd:


Men det räcker nog inte med EN!!
Förra sommaren gjorde jag ett torn med hjälp av vidjor som de fick slingra sig runt (bilderna ligger på en annan dator tyvärr).
I mina jiffypots är det helt dött?! Inte ett grönt strå vad jag kan se, inte ens med glasögonen på.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0