Borde ta en spring-tur

Men hur kul känns det med +6 grader och mulet väder....
Orken brukar rinna av på en sekund när middagen är avklarad, vilket ofta blir rätt sent.
Då vill jag bara dega, möjligen sysselsätta tvättmaskinen, men bara en gång!

Dessutom har vi special-dag i morrn'.
Doktoranddagen som innebär 8 korta presentationer av mina kollegor.
Borde helst ha läst alla abstrakt innan, vilket måste bli hemmavid tror jag.

URK'et (Worldview theory...) går sakta framåt.

Scrunchade fonter är ett otyg!
Nu har mina gratis-körningar med Font Finagler tagit slut så nu vet jag inte om jag kan rensa bort skiten när fonterna kraschar i pdf-filerna?!



Varför har jag ingen läig uteplats när jag bor nära blås-havet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0