Next stop: Paris, France

Försöker samla ihop allt praktiskt i pappersväg (och datorform). Ska bevars åka både tåg och metro (tror jag). 
Observera fransmännens obegripliga logik 1-3-2:

Resenärs hjälptext förklarar en del av andra förvirringar:
"If you’re landing at Terminal 1 you’ll have to take a shuttle train called CDGVAL to Terminal 3/Roissypole in order to catch the RER train.  The name of this station is “Aéroport Charles de Gaulle 1“. Don’t mistake the “1″ in the name as meaning “Terminal 1″, it doesn’t, it’s simply the first of the two train stations at CDG Airport.  Just follow the signs for the CDGVAL tram within Terminal 1."
Nåja, det löser sig säkert.
19.45 ska vi samlas i lobbyn på ett hotell i närheten av mitt för gemensam middag och innan dess torde jag ha krånglat mig mig in till stan :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0