Ingen riktig sommar idag

Tyvärr regnar det och är 17 grader, när jag helst vill ha blå himmel, gassande sol och 22 grader I VATTNET!
Nåja, bloggandet funkar bättre i regn än i solsken, så det kanske har någon fördel.
Har trots allt haft några riktigt fina dagar i paradiset.

¨

Dessutom har jag förstått att min uppgift som modebloggare är totalt underskattad bland mina närmaste.
Visar därför ett tips på snygga läsglasögon som min svägerska inspirerade med.

Ska strax försöka telefonera min kompis och höra hur läget är, internet-brist på båda sidor gör kommunikationen mindre kontinuerlig.







Kommentarer
Postat av: kristina

hej o tack för smatalet

står i köket med min nya uppkoppling och ska se om jag hittar igen pitekakan bland dina recept. Jag har bakat för försa ggn visserligen bara ett matbröd i långpannan men då man ej bakat på evigheter såär det stort. Vi pratar fram o tillbaks om vi ska påka imorogn eller på fred gäller i så dall hitta övernatnin tidigare om vi far i morogn men vi hörs

2009-07-20 @ 14:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0