Ingen Ac - inget nät!!!!!

Otroligt!
Hur segt kan det få bli på ett hotell. I morse sa mannen i receptionen att det är många rum som inte har fungerande AC. OCH......??
Någon annan blev erbjuden ett rum på ett annat hotell, men inte jag?!
Jag är för mesig helt enkelt. Story of my life, unfortunately!
Igår matchade jag inredningen på toaletterna!


Sedan lite turist-shopping. Scarfsar förstås :-) 3 för 9 €, ok pris med svenska mått mätt.
Tillbaka till rummet för en rask katt-tvätt.
Promenerade tiil La tour Eiffel (ca 1.5 timmes flanerande i skön kvällsvärme)

Mobbens resultat taget från Trocadero
Klockan 23 tändes en massa blinkande lampor över hela tornet som blev glittrande.
Metron tillbaka till hotellet.
Inget nät!! dvs. man kommer inte åt repository't - URRRRK.
Fixade lite med excel-beräkningar, men kan lite för lite statistik för att veta om jag beräknat standardavvikelsen på rätt värden. Ville normalisera flera mätserier för att se om de generellt följdes åt, oberoende av om reviewers utnyttjade skalan på olika sätt.

Sitter just nu på keynote-anförandet, men har hört det mesta sedan tidigare:

Utsikt från golvet längst bak, i en föreläsningssal med urusel AC!! för mycket sol gör att bilderna är svåra att se och den film vi såg funkade dåligt ljudmässigt (som tur är har jag sett den förut och vi har fått den på CD)

Gnäll, gnäll, gnäll.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0