Snön vräker ner...

Vi sover och myser i soffan med böcker, korsord och lite kaffe. Utom sonen som sliter med snöskottningen.
Blommorna var en pytteliten besvikelse, de slog ut, men blev inte så fantastiska som man förväntar sig.

Nu hoppas jag barar att det kommer fler stänglar, för det är jag rätt säker på att jag betalat för...
Planen idag var att gå och åka pulka/skrana hela gänget, men för tillfället är vi rätt decimerade och snöskottningen har högre prioritet, nu blev sonen avlöst av pappan eftersom han redan varit ute 1.5 timme och inte kommit särskilt långt.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så det snölar i Holmsund oxå :trodde ej mina ögon idag när jag tittade ut. Alla förutom agj har skottat o skottat, vi fick ej ens upp dörren på baksidan så där har M gjort ett hästjobb.

Tror du skickat förkylningen via rymden till mig eller oxå är det lågt på vita blkr o därför tar jag emot

2009-12-27 @ 18:02:22
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0