Snö & kyla!

Japp så ligger det till.
Jobmässigt fortsätter jag att jaga intervjupersoner. Börjar kännas lite besvärligt faktiskt. Inbillar mig att högsklesidan är lättare, det är därför jag startar med gymnasieskolorna. Får säkert påminna i januari, kan någon orka haka på detta nu? Men jag skulle behöva få börja ganska snart i januari för att få materialet insamlat.
För det jag riktigt gruvar för är analysen...

Det gäller ju på hemmfronten också. Fast igår var en ritkigt bra dag.
Många av julklappsproblemen löste sig på ett helt otroligt sätt, mycket bra idéer som trillade in och genomfördes (utifall att någon mer än Dea & K läser så kan jag inte avslöja mer....)!
Dessutom gjorde mina fanstastiska barn en hjälte-insats och gjorde gemensam sak med mig i en städ-attack på köket + lite till. Om dom bara visste hur otroligt tacksam jag är!

.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Lyckans ost men det är dig väl unt om det löser sig med städning o julklappar. Jag är bara så trött så jag orkar inget o det jag påbörjat blir ej klart och jag hittar inget utan bara letar o hur kul är det med en droppställning som fastnar överallt. Förstår ej hur jag ska får dropp o illamående o behovet av gå på stan att gå ihop.

2009-12-18 @ 10:55:50
URL: http://ruach .blogg.se/
Postat av: Anonym

Barnen kan när dom vill

Hjälpa till

Hurra när det blir så

undan då det kan gå

Kram

Margaretha den tjocka och den feta sås det när jag var liten

2009-12-20 @ 21:33:16
Postat av: margaretha

Barnen kan när dom vill

Hjälpa till

Hurra när det blir så

undan då det kan gå

Kram

Margaretha den tjocka och den feta sås det när jag var liten

2009-12-20 @ 21:35:15
URL: http://www.blogg.passagen.se/etiop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0