Mjukstart

För att få lite helgkänsla har jag valt att inte jäkta iväg i svinottan utan rullar igång i lagom fart.

Måste också få visa den fantastiska sockerkaksform jag fick av barnen i julklapp. Stor och jättetung, men rätt häftig... Testade med det recept (engelskt/amerikanskt) som följde med, men det var ingen hit smakmässigt, så det får bli ett nytt test med svensk sockerkaka. Problemet är väl att få den att hålla ihop med alla vecken.

Pusselrapport:

Bilden tas tidigt på morgonen eftersom det alltid pusslas när jag lägger mig.
Detta har alltså hänt på ett dygn.

Kommentarer
Postat av: Kristina

så kul det ser ut. Häftig kakform gäller nog smörja ordentligt

2009-12-29 @ 23:12:08
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0