Intervjuer igen

Eller rättare sagt: nu börjar det närma sig. Läser ytterligare en bok om intervjuer för att få lite koll. Måste ringa och boka in lämpliga intervjupersoner innan jul, har jag tänkt i alla fall.
Hittade bra adventssiffror att sätta på mina blockljus. Då har jag adventsljus som räcker hela advent. Tyvärr fungerade inte mitt nyinköpta glasfat som jag tänkt ställa ljusen på, så nu får jag leta något annat. Enkelt ljusfat fungerar den här veckan medan jag bara tänder ett ljus, men  snart så....

Hela dagen igår gick åt till möten och seminarier + att vi klämde in 150-årsglögg på fm som behövde fixas lite med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det såg värsta smarrigt ut.

2009-12-03 @ 12:52:23
Postat av: Siri

Snygga siffror! Fatet du köpte blir säkert jättebra :)

Mysig blogg du har!

2009-12-05 @ 16:23:52
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0