En bit i taget

Nu har jag äntligen lycktats få tag i ett fat som jag kände mig hyfsat nöjd med.

Silver och vitt får det bli i år!

Idag har stora flyttkarusellen satt igång. Julgeneralen har tagit sitt jobb på stort allvar och drivit på till en hel del resultat. Första rummet helt tömt och utstädat. Sonen har flyttat alla sina kläder, dator, skrivbordsgrejjor...

Jobbet att tömma nuvarande gästrum påbörjat och jag har brutalt kastat en stor del av gammalt material jag samlat på mig. Mönstertidningar, mönster, noter, den inflyttande dottern sparade 87 plastfickor (och slängde rätt många som var skabbiga).

Familjen-2 satte sig sedan ner och såg del 2 i Millenium-serien.

I morgon får vi fortsätta att flytta ut från gästrummet så att den nya innevånaren kan flytta in. Då har flera fått nytt boende på två dar!!
En bra grej med flyttandet är att flera rum blir rejält städade på köpet.
Nästa insats för min del blir att flytta linneskåpet och en hel del kläder. Dessutom behöver vi bära lite stora möbler, men det finns ju krafter att tillgå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad ni jobbat. Härligt när det blir klart. Fint fat till ljusen ha en bra morgondag

2009-12-05 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0