Tidernas urladdning

Hade eg. tänk att gårdagen skulle vara en vilodag träningsmässigt, men vädret var så ljuvligt och hela familjen var iväg på olika idrottsaktiviteter så jag slog till på en bonus-runda.
Gick lika tungt som vanligt, så jag bestämde mig för att ta en liten extrasväng som avslutning. Och döm om min förvåning när det helt plötsligt känns mycket bättre. Så det blev faktiskt dubbla distansen, där andra halvan gick i ungefär samma tempo, särskilt den avslutande delen??! Hur kan det bli så? Den berömda andra andningen måste ha slagit till.
Däremot gav jag nog det lilla av ork jag har, för senare på kvällen började jag må rätt illa. Detta löste sig dock med en natts vällförtjänt sömn.
Dottern gör en del extrajobb här på jobbet och ska idag montera Lego-roboter (bild kanske kommer....)
Själv har jag börjat bläddra i en bok om intervjuer (som jag betraktar som svårt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0