Söndagkväll

Helgen har varit fullproppad (what's new?).
Fotbollsmatcher i parti och minut. Mest vinster, men en olycklig förlust i DM-finalen :-(
Fick faktiskt igång en del projekt hemma också :-)
Flera rum påverkades i positiv riktning. Dessutom har jag fått några tvättmaskiner körda.
Att man dessvärre underskattar hur mycket tid det tar att göra något lite mer grundläggande gör ju att man alltid hinner mindre än man hade velat.
Hade en vag förhoppning om att kunna ta en lite spring-tur, men det blev så pass sent innan vi var tillbaka efter  fotbollsmatchen att det kändes lite för mörkt. Gillar inte det...

Nu försöker jag lata mig lite (en av mina större talanger faktiskt, tur man har någon begåvning!). Tänkte titta lite på en svensk film (Gangster), men kom inte in i den så det blir del 3 av Ringen istället. Mäktig historia! Fantastiskt vacker natur den är filmad i också.

Modetipsen är vilande ett tag, men det är ju lite mellansäsong just nu, så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0