Priviligierat

Sitter hemma och läser idag, mest pga. att jag ska ta ut en av mina födelsedagspresenter:

Fotvård Spa : Peeling, fotvård, massage, mask, paraffininpackning

Gissa om det kommer att kännas skönt (tror jag i alla fal). Har jag fått av den omtänksamma dottern som gärna ger lite annorlunda gåvor!

Så vad är mina privilegier?
  • Jag kan jobba hemma om jag vill (och behöver)
  • Jag har omtänksamma barn (ALLA!)
  • Jag får unna mig sånt som får mig att må bra
  • Jag får börja dagen med kok-kaffe och F&F (en av kollegorna uttalade sig!)


(Ska man vara ärlig har jag nog många fler privilegier...)
Ingen sol i utsikte i dag:
Fast kanske när jag tittar ut genom fönstret?! Kan yr.no ha fel????
Ett annat litet mirakel: mina söta häng Saint Paulia'sar blommar för fullt:





Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hoppas att fotmassage osv var skönt. Vilken fin blomma du har.

2009-08-26 @ 16:21:58
Postat av: Anonym

Vacker blomma

Härligt att du ser privilegierna. Glöm ej hälsan att den är ett oerhört privilegium även om kroppen börjar knaka och åldras så är du rik .Inte så att ajg egentligen inte tror att du är tacksam men jag kunde ej låta bli att lyfta fram det,

2009-08-26 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0