Ny dag - nya utmaningar

Som tur är lämnar man en del bakom sig när tiden går.
Idag känns det bättre (jag är rätt duktig att manipulera mig själv), fast inte i musklerna som känns lite utmattade.
Sällskap har jag:

Den uppmärksamme läsaren vet att detta är den glada lilla grisen på min kaffemugg.
Har testat att lyfta ut den från en bild med hjälp av Preview, se tipsen här!

Jobwise: Har börjat värma upp så smått med att läsa. Dels den rapport som vi skrev i Paris An Evaluation of the State-of-the-Art of Object-Oriented Example Programs. Känns rätt bra, trots att mitt bidrag nog i huvudsak betsod av arbete innan (vilket inte var att förakta), kul att få se när duktiga forskare sätter igång. Dessutom har jag bläddrat i en del tidskrifter för att se om det är något som passar in mera precis för mig, vilket det inte varit så här långt. Nu börjar listkonstruktionen (ToDo) att vara nära förestående...

Kommentarer
Postat av: kristina

Alla har ju inte en mac så tipset gav ingen hjälp till pc användare synd

2009-08-11 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0