NU skiner solen!

Men inte igår när jag ville plocka lite hallon :-(

Att få gå i en solvarm bärbacke och njuta av tystnaden, känna rikedomen i att bara få av detta goda, det är ett av livets stora mirakler. Att bären sedan är så otroligt goda gör ju inte det hela sämre.
Jag hoppas att min vän opereras just nu, så att det nödvändiga inte behövde skjutas upp. Hoppas få höra något under fm.
Denna vecka börjar skolorna igen. Hoppas barnen njutit av sitt lov och har fått energi och lust till ett nytt skolår. Sonen tar steget in på gymnasiet och har en massa nytt framför sig. Nu gäller det att fundera över sina motiv och sin drivkraft.
Själv fortsätter jag med intervjuboken, inte så mycket kvar dock. Då närmar sig istället den tidpunkt när jag måste fundera över vilket "fenomen" jag ska studera. Vad vill jag egentligen veta? Innerst inne tror jag att jag vet, men den råa formuleringen lämpar sig inte för offentligheten, så det måste presenteras på något vettigt sätt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0