Lite positivt

Enkätboken snart utläst, inga direkta överraskningar. Avslutar den i morrn' på hemmaplan.

Avvaktade med träningen igår för att jag hade lite ryggkänningar. men idag kändes det inget så jag drog iväg direkt vi kom hem. Den här årstiden är ett elände, man har bara två dåliga saker att välja på.
  1. Träna direkt man kommer hem innan middagen, vilket blir tidigast 17.15 och man har inte mycket bränsle kvar i kroppen och resultatet blir inte alltid det bästa.
  2. Man äter när man kommer hem och väntar så länge som möjligt, men kan tidigast komma iväg 20.30 och då har det redan hunnit mörkna och man själv har sämre menatl ork att dra iväg
Idag chansade jag och drog före maten, inte alldeles tokigt gick det. Drog två rejäla varv och är hyfsat nöjd med både tiden och hur det kändes. Kanske vågar jag hoppas att jag är över första tröskeln nu?!

Liljan är på G och med lite sol slår den nog ut i morrn'.

Trodde inte att de skulle hinna slå ut. Har en till som får mer sol men den ligger lite efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0