Jagar guld!

Har sedan innan min hyfsat jämna födelsedag försökt få tag i ett halsband (gåva) av lite speciell karaktär.
Har en del fina smycken i serien Sarek, men den har lagts ned. Så nästa försök blev en serie Norrsken som är snarlik.
Men där har någon mellanhand konkat, så det är just nu oklart om/när denna serie kan komma ut i butik igen.
Nu har jag fått nys på ytterligare en, Vildmark, men hittar ingen info på nätet. Drog iväg ett mail för att se om de möjligen läser mail och eventuellt kan leda mig rätt.

Moderrapport: fick ett så trevligt samtal i morse! "Idag är det mycket bättre, jag tror att det har vänt".

Kompisrapport: Svullet, feber, vätskande, ....

Trädgårdsrapport: väntar med spänning på att min nya lilja ska slå ut.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har 7 blommande gladiolus. Min lilja i rabatten ser oxå ut att vara på väg men din verkar mer svullen så du får väl lägga ut den när den slår ut

2009-08-24 @ 19:53:57
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0