Efter middagen grävde vi

Iväg till stormarknad för att köpa lite matjord för att försöka göra ny gräsmatta runt nya trappan till garaget.

 Dessutom fick dottern och jag för oss att gräva bort den gamla gången med granitplator.
Nu ser det ut som att det gått förbi en dinosaurie.
Jag vill väldigt gärna att vi använder granitplattorna som gångstenar, men på ett lite mer genomtänkt sätt än som de låg nu. De ledde fram till uteplatsen (som nästan strök med den oxå) och faktiskt in under den. De hade säkert legat där i väldigt många år...
Problemet är min brist på fantasi & kreativitet. Jag har ingen stor plan att fundera mot och heller inte energi att starta mer än mycket begränsade projekt. Ibland tänker jag att det är lika bra att slita bort hela skiten och bara ha gräsmatta. Det som talar emot är att jag gillar att det blommar och är vackert..... Något fattas mig.









Nu blir det en annan typ av lurendrejeri: ut till spåret för en runda igen, nån gång ska det väl kännas lite bättre?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är. Här händer ingenting.

Alla nöjda med filmvalet. Vilken ja kolla min blogg. Men det behövs en data fotokamera telefonkurs med dig, jag får ej över m blue toth. Är nog för olärd

2009-08-10 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0