Årsbästa

Kändes aningen bättre på testrundan igår OCH jag årsbästade!
Av en ren händelse har jag bokat rygg-/nackmassage idag (går om några minuter) vilket ska bli fantasktiskt skönt.
Hoppas möjligen få pröva en annan massör än den jag haft ett par gånger, inget direkt problem men kanske inte någon maxad känsla heller.



Nu är jag en riktigt student!
Har för första gången på väldigt många år anmält mig till en kurs! Jobbar ju med att förbereda enkäter och intervjuer för mitt empiriska arbete och hittade nästan av en slump en internetkurs på hemmauniviersitetet som handlar om att konstruera och analysera enkäter. Perfekt! Tänkte att jag kan få en enkät gjord direkt och dessutom få lite kurspoäng för det. Man får vara om sig och kring sig.

Fick ett sms från syrran igår: Är i Danmark! I morse såg jag att hon skickat ett till igår kväll: Är i Tyskland.
Snabba ryck och MYCKET väl unt. Hon har inte haft någon semester alls i sommar och dessutom har maken renoverat sonens lägenehet under sina två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0