Söndagsfriden ligger över arbetsplatsen

Sitter här i lugnet för att kunna spurta inann jag lämnar ifrån mig mitt manus.
Jag gillar verkligen att vara härnär det är alldeles tyst, helt perfekt.
Det innfinner sig en ro som jag inte riktigt kan förklara. All tid känns som bonus och den är inte begränsad som på vanliga arbetsdagar.

Den först snön har kommit, några centimeter men ändå. Det blir så mycket ljusare och trevligare.
Hösten är vacker på sitt sätt:
Men mörkret (speciellt det våta) blir tröttande i längden.
Utsikten från mitt fönster påverkas visserligen inte så mycket (möjligen en aning under själva snöfallet):
   Nåja, inne är det mysigt i alla fall:  

Nu blir det exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0